torsdag 2 februari 2012

Februari ska jag sväva fram...

Startade februari med en dagrunda igår. Efter en lite slöare vecka (eller två?) kändes det faktiskt riktigt bra i kroppen. Eller ja, så bra det nu kan kännas att springa. Det blev strax över 7km med en genomsnitts minut tid på strax över 7min. Vilket för mig är som att ha raketbränsle i röven...

Nu i februari ska jag alltså springa. Det har jag sett till genom att FejsBooka ut en utmaning om att alla som springer fler km än jag innan månaden är slut vinner någon typ av liten vinst. Det betyder att om jag nu INTE springer, så kommer jag inte bara att förbli en fet-flubber, utan även lus pank... Jag kan leva med att vara en blobba, men jag tror inte att jag kan ta en månad till och vara luspank!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar